Σύμφωνα με την εταιρεία ήταν λάθος του χειριστή

Συγγνώμη από τους πελάτες της ζήτησε σιδηροδρομική εταιρεία στην Ιαπωνία γιατί ένα από τα δρομολόγιά της ξεκίνησε 25 δευτερόλεπτα νωρίτερα.

Η σπάνια αντίδραση της West Japan Railways προκλήθηκε επειδή το δρομολόγιο των 7:12 το πρωί της Παρασκευής αναχώρησε στις 7:11 και 35 δευτερόλεπτα.
 οφείλεται στο γεγονός ότι είχε την εκτίμηση πως το δρομολόγιο έπρεπε να αναχωρήσει στις 7:11.

Αν και, κατά την ίδια πηγή, ο οδηγός αντιλήφθηκε το λάθος του, επειδή ο σταθμός ήταν άδειος αποφάσισε να μην σταματήσει αλλά να συνεχίσει κανονικά το δρομολόγιό του.

Όπως αποδείχθηκε, όμως, στο σταθμό υπήρχαν επιβάτες που υπολόγιζαν ότι θα προλάβουν το τραίνο των 7:12.

Αυτοί οι επιβάτες ήταν που κατήγγειλαν το περιστατικό τον σταθμάρχη ο οποίος με τη σειρά του ενημέρωσε την εταιρεία.

«Η μεγάλη ενόχληση που προκαλέσαμε στους πελάτες μας είναι πραγματικά αδικαιολόγητη. Θα εξετάσουμε εξονυχιστικά τη συμπεριφορά μας και προσπαθήσουμε να μην ξανασυμβεί αυτό» αναφέρεται χαρακτηριστικά στην ανακοίνωση της εταιρείας. 
πηγη protothema.gr

Δημοφιλείς αναρτήσεις